Alla inlägg den 4 september 2012

!

Av malin nilsson - 4 september 2012 12:32

Måste erkännas, har saknat min säng den är förjevfla go! Är fortfarande trött idag, så ska vila. Visst, min hjärna vill gå ut och gå, träna,tvätta, noppra ögonbrynen, lägga en hårmask, skriva i viktiga papper-men vem vet energin kanske kommer senare! Blir nog tjejsnack med min fru ikväll iaf, min dietande gymtjej. Wtf hände där, man är borta två veckor liksom!

Prata nyss med M, snart öppnas det längtar kommer bli så kuul! Med han i spetsen blir det grymt!


Imorgon ska jag jobba, saknat det! Vad är en drink i solnedgången liksom, jämförelse med hardworking fylla på olja och hjälpa Gunnar 80 att tanka? Thats right.


Kollar ut genom fönstret nu, ser blåsigt och höstigt ut, gillar kontrasterna. Undrar om man orkar göra köttbullar med riktigt potatis mos och brunsås ikväll? Nja, tveksamt.


Ha en fin dag alla och kom ihåg DU är värdefull!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards