Alla inlägg den 10 september 2012

Av malin nilsson - 10 september 2012 13:27

Är avslutad, vilket var möte och promenad. Nu dricker jag en iskall pepsi max och ska börja städa! Har sjukt mycket att göra idag!! Ni vet, kanske tio små saker som kommer ta hela dagen. Så typiskt att spara allt tills när man är ledig. En härlig träningsdag är det iaf! Gått en timme i skogen och i kväll blir det bodypump klockan sju. Härligt!


Har ni haft en bra helg? Min lördag var rätt pissig, men min söndag var härligt härlig! Fylld med positivitet, träning och gemenskap.Sånt gör mig gladast i världen. Det är som en spiral som alla smittas av. Samma med negativitet, även om man inte vill smittas av det, så gör man det tillslut.


Just det! Min kycklinggratäng blev suuupergod! Pasta i botten, sås på curry, kyckling fond, lök, campinjoner, lägg pastan i botten, på med kycklingbitarna och sist såsen, lite ost och in i ugnen. Paprika också.


Resten av veckan ser ut såhär, imorgon jobb, ons jobb och promenad, tors, fre, träning, Lör, kräftskiva sön zzz. Som det ser ut nu iaf!


Nä dags att fortsätta med dagen så man inte blir sittandes här. Kram DU ÄR VÄRDEFULL!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards