Alla inlägg den 19 september 2012

Av malin nilsson - 19 september 2012 11:28

Jag har verkligen inte råd att gå på massage just nu, just nu är min ekonomi ett lille joke som man säger på norska. Men detta är inget jag gör för att få 45 minuters vila, jag gör det för ibland får jag ont i min rygg. T.e.x om jag suttit i min soffa och reser mig upp, lr när man står i olika vinklar så detta känns just nu väldigt ansvarsfullt att ta ansvar för sin hälsa. Hoppas hon kan se vad man behöver och kan knåda ut lite knutar och sen är jag fit for fight igen. Var flera år sen jag tog en massage i Sverige så nu längtar jag lite efter den!


Igår hade jag en pissig kväll. Jag är inte den som gnäller. Men jag måste få gnälla lite för detta är orättvist. Jag har hittat en kille som jag trivs så otroligt bra ihop med. Våran kemi är total. Vi har roligt ihop och vi är kära. Men han är inte här hos mig. Och det är pissigt. Som fan. Turkiska killar dör i armén som det ser ut nu och tydligen så måste han göra denna för att ens få komma hit och hälsa på mig. Hälsa på mig, träffa vänner familj se mitt jobb visa hur jag lever och bor, jag vill visa han vår vackra nordiska natur jag vill laga mat jag vill göra allt. Jag vet inte hur länge till jag orkar. Jag vill mer än gärna åka dit i slutet på okt, men hur ska jag kunna göra det? Jo, om jag vann en miljon kronor kanske. Åka dit, inte ha några pengar p.g.a man inte kommer kunna jobba på två v, komma hem med en otrolig saknad i kroppen. Jag vet att jag klarar mig utan honom, om jag måste. Jag är stark och han är inte mitt allt. Men han är den bästa killen jag vet och jag saknar honom.


När vi ändå är inne på pissiga kvällar, då kommer alla pissiga tankar samtidigt. Som han dåren som rånade han killen och lämnade kvar han på spåret? Sånt sätter spår i en och är ett tecken på att människor kan vara så otroligt grymma och jag tycker det är otroligt ledsamt att det ska behöva vara så. Skrämmande. Skulle någon hoppa på mig ute är min högsta önskan att jag skadar henne/honom på ett sätt som gör att personen aldrig gör om något sånt igen. Vad ger en annan människa rätten att hoppa på en annan? Både verbalt och psykiskt? Skrämmande.

Ja, vad ska man säga. Verkligheten är sånhär. Sverige idag ser ut såhär.

Nog om detta. Nu drar jag på massage och sen ikväll blir det boxpass. All kärlek<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards