Alla inlägg den 23 september 2012

Av malin nilsson - 23 september 2012 02:00

Min tanke just nu är, shiiiiiit håller min hals på att klocka igen?! Please say me noooo! Hatar, hatar, hatar att vara sjuk. Det går liksom inte. Nä, en kopp te kanske? Och en på jobbet imorgon också så är jag fit for fight igen. Haft bästa kvällen, min allra bästaste killkompis klev in på jobbet idag, inte sett han på år (?). Sutttit och pratat och löst världsproblem, som man alltid gör med vänner. Sen kom bästa E också. Jag tänker..att utan vänner och familj så är man bara 50% cool. Man behöver sin coola omgivning för att se klart ibland, när det kommer från hjärtat och man känner att det här är bara kärlek.


Idag har jag vart på kalas hos bästa Amanda som fyller 20 år! Galet va fort åren går. Love you. Sen jobbat och sen som sagt löst vissa världsproblem. Mina tankar är ändå framme på måndag, då ska jag betala räkningar, en hemsk telefonräkning, boka en resa, TVÄTTA och massa annat.


Nu ska jag sova snart. Imorgon blir det (Förhoppningsvis) en timme på bandet. Me myself and Rihanna, vi behöver bounda lite. Var några dagar sen nu och min träningsvärk är puts väck. Och jobba kvällen!


Godnatt<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards