Alla inlägg under november 2011

Av malin nilsson - 2 november 2011 16:20

Har inte ett utan TVÅ projekt på gång..började i förrgår!:) Det första: Har köpt revitalash så nu hoppas jag på suuuuperlånga fransar, då mina egna blivit sköra efter fransförlängningen. Har dock redan blivit bättre känner jag, då det var ett par veckor sen nu. Det andra, omega 3 kapslar. Asså, dessa tror jag STENHÅRT på, då jag äter för lite fisk tyvärr. Man får helt enkelt äta en burk och när den är slut göra en utvärdering, jag ska berätta allt för er, ok!:)


Jag vill gärna att allt ska vara klart på en dag, som min chef på apollo sa till mig "Ditt största problem Malin, är att du kommer vilja veta allting med en gång, men det kan ingen" Som nu med lägenheten och sådär, har kommit i ordning bra, men mycket kvar. Har fixat internet idag, bra där. Man får helt enkelt göra det man hinner och det man inte hinner, ja det tar man en annan dag.


Nu ska jag göra middag, tacosallad, sen blir det träning och fixa i lägenheten.


Önskar er en fin kväll.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards