Alla inlägg under november 2011

Av malin nilsson - 8 november 2011 13:07

 

Av malin nilsson - 8 november 2011 13:02

 

Av malin nilsson - 8 november 2011 13:00

 

Av malin nilsson - 8 november 2011 12:57

 

Av malin nilsson - 8 november 2011 12:48

Men först något väldigt positivt, jag har loosat 9 kilo, är otroligt glad över detta, helt fantastiskt! (Väger mig självklart på morgonen, utan en tråd på kroppen, haha)


Jag känner mig inte helt hundra. Jag kände det kom smygande igår innan spinningen, huvudvärken. Sen har det änna fortsatt och nu sitter jag här och känner mig lite febrig och lite huvudvärk. Tror jag behöver en dag utan träning, utan promenader, utan någon som helst planering och utan måsten. IMORGON bokar jag min resa. Idag är det jag som hänger i soffan och tittar MASSOR på tv. Vet ni vad...Jag saknar verkligen att ha en camera!! Ska köpa en sååå fort jag kan. Mitt liv känns inte komplett utan massa fina bilder på ditten och datten, den och den. Det är ju skitkul med kort!!


Så, jag vet inte vad ni gör idag...Vad gör ni idag?! Men jag tänker fortsätta att ta det lugnt.

Puss och kram, följ magkänslan och gör av dagen vad ni känner att ni behöver just nu. DU ÄR VÄRDEFULL och betyder the world för någon.

Av malin nilsson - 7 november 2011 14:32

Det är...lite som ett skämt...fast som ett skämt som SUGER. Ni vet ett sånt skämt alla får till då och då, men så var det inte så roligt som det lät i huvudet:)?!


Såhär. Jag har ringt säkert...ja, jag vet inte, men sjukt många samtal, för att få svar på EN ENDA FRÅGA! Hur inkompetenta är de inte på Turkiska ambassaden? Jo, men det ska jag tala om för er. Sjukt inkompetenta. Och de har inte ens en gnutta servicemind i sina bittra små hjärtan. Men nu, nuuuu så fick jag pratat med en sjukt trevlig tjej (Bless you) så ska ringa ett samtal till, de har troligtvis the answer. Om man uttrycker det såhär, om de har det...ja, då blir jag glad. Då kan jag lägga locket på och då vet JAG vad som gäller. Vill gärna inte åka fast hos nån turkisk polis i Istanbul p.g.a att jag inte tagit reda på fakta. Nä du!


Idag har jag jobbat, dock bara fem timmar, men ändå på mitt absoluta favorithäng, Statoil! Bless their hearts vad jag älskar mitt jobb. Sen åte jag hem och åt en god lunch, kyckling enchiladas och har nu ringt samtal och gått en PW. Ikväll blir det spinning och ev träffa A en sväng? Ja, den som lever han får veta.

Jag ska ev bita i det sura äpplet och inte gå ut i helgen som planerat, utan jobba ist. Vill ju gärna ha en ny camera, man får se det så. Nu när man är vuxen måste man nämligen göra vissa val, och ibland får man jobba när andra går ut och roar sig, sånt är livet, lr sån är SITSEN när man inte har fast, då kan det tyvärr bli lite hattigt ibland. Bless my heart:)!


Jaha, va ju inte direkt det jag skulle skriva men okejdå, det jag ville skriva idag var att jag står fortfarande fast vid att man kan få allt man vill ha.


Puss, hoppas ni har en bra dag och kom ihåg DU ÄR VÄRDEFULL<3

Av malin nilsson - 6 november 2011 14:06

600 orienterare är riktigt, riktigt hungriga!:) (?)


Fick precis ett samtal från life, att spinningen är inställd. Okdå, då kör vi styrka istället och förhoppningsvis spinning imorgon. På tal om imorgon...då måste jag få ett svar! Fan ska man göra liksom, när det är ETT ställe man kan få svaret på, men de är helt inkompetenta att ge en det? Ja, det tåls att tänka på. Fixa det liksom. Ja.


Nu ska jag diska lite, sen lägga ett sketroligt brev på posten. Ja..det var väl det, i guess. Inte såå mycket mer på tapeten just nu.


Jo just det, min mat blir isig i mitt kylskåp, INTE OK, dags att skaffa ett nytt måske?


Heeeeeejdå!

Av malin nilsson - 3 november 2011 11:50

Jag kan inte påpeka att jag har känt på det än...men bara genom att kika ut genom fönstret så ser jag hur bitande kallt det måste vara ute (?). Det ser sådär burrigt ut, lite regn droppar tror jag mig se också. Det jag försöker säga är att jag INTE är sugen på min promenad. Men jag ska alldeles strax pälsa på mig och dra ut. Hua! Får tänka på den goa frukosten som väntar...ägg och avocado med färskpressad juice mmmums!


Imorgon har jag ett liiiiiitet, litet ärende inne i stan klockan tolv, sen ska jag nog fortsätta hämta hit saker. Även idag, yes så får det bli. Känner mig lite energilös, får man göra det?


Önskar er en fin dag och kom ihåg, I.love.you

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards