Direktlänk till inlägg 30 september 2012

fortheladieswhowantsthebest.

Av malin nilsson - 30 september 2012 15:01

Ingen jag skriverom nånting annat så ska jag nu tipsa er om en SUPERPRODUKT! Det har ju varit mycket hype om dessa såkallade "BB" creams. Jag har länge velat pröva estee lauders variant. Så idag under min misslyckade shoppingrunda (O påsar med mig hem) Så gick jag in på Kicks och prövade denna. Självlart var jag helt osminkad, dock fuktighetscreme. (Med en "BB" creme behöver du bara en fuktighetscreme under OM du har en tendens att bli torr i huden under dagen. Cremen i sig gör ett ganska bra jobb även utan i det perspektivet.

Anyway pratade med en tjej där, lånade en foundationborste då den ändå är rätt tjock och prövade den. Jag har hittat den PERFEKTA färgade dagcremen (Låt oss kalla den så) GENIALISK för sommaren!!!!! Då den har spf 35. Perfekt för dagar du inte vill sminka dig, men ändå jämna ut huden lite, för vem vill inte det? "My skin but better" känsla all the way.Den har fem egenskaper i en, det är därför BB creams har blivit så hypade. Du får en fuktighetscreme, en primer, en lätt foundation, solskydd i en och samma produkt. Den finns i två varianter. En light och en medium, men asså den smälter in i din hud på ett sätt som är genialiskt så light kan många människor ha.Du behöver inget puder över, den här cremen fixar det också. Jag personligen kommer aldrig använda någon annan creme när jag är på semester, lr på sommaren. Om jag inte vill ha smink på, för ändå om den funkar som en foundation också och den täcker otroligt bra för att vara en BB cream så självklart ibland vill man ha vanligt smink på sig för en mer sminkad look.

Prövar alltid produkter innan jag köper, har det på några timmar och oftast känner jag, nej den var inte helt hundra, men då och då hittar man guldkorn. Det här är en enligt mig och jag kan nästan garantera att många fler med mig kommer älska den. Är man väääääääldigt ljus, så KAN den vara för gulnyanserad. Alltså om man är vit. Jag är själv väldigt ljus i hyn och på mig funkar light bra. Hade den haft två uns gult i sig hade jag inte lovordat den, men den är perfekt. Ok, nog!!!:) Slutade iaf med att jag blev snål och köpte den aldrig, men OM den finns på min "vill ha" lista! Snart så.


Annars så tittade jag runt lite på kläder och skor, hittade två jeans och en kjol som kändes väldigt bra. Men jag ska tänka lite till. Blev lite trött på allt folk och mitt eget snörvlande, så det blir en annan dag. Känner också att jag behöver rensa i min gaderob och slänga! (Även fast jag har svårt för det) Och se lite mer exakt vad som behövs köpas. Man blir lite snål. Typ såhär..Åh snygg jacka! Fast jag har ju en rätt så fin, inte trasig jacka som gör sitt jobb då vädret blir kallare? Åh snygga stövlar! Fast har jag verkligen inga stövlar? Som kan duga en säsong till? Hmm, ja det tåls att tänkas på. Inga impulsköp här inte, nej nej!!


Nu ska jag ta ut alla mina kläder på sängen och försöka organisera lite, wish me luck!


Hoppas alla har en skön söndag och är laddade för en ny härlig vecka! (Med förhoppningsvis träning också!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin nilsson - 5 augusti 2013 17:41

Hej alla glada! Idag somnade jag INTE på soffan, utan sprang in, bytte om och gick en härlig PW runt sjön. Thats the thing..träna först, vila sen oj oj vad jobbigt det är ibland att komma ur soffan när man väl bänkat sig. Vi känner alla igen känsla...

Av malin nilsson - 31 juli 2013 17:13

God eftermiddag alles! Idag är jag ledig, men gick ändå upp tidigt. Första mötet på tränarn, det gick bra. Sen fick jag lite besök av E och vi styrde mot stranden TYVÄRR så blev det inte långvarigt, det började regna så vi fick åka hem igen:( Lit...

Av malin nilsson - 29 juli 2013 11:19

Idag kickade vi igång denna vecka med PW runt sjön plus crossfitövningar längs vägen, hopprep, knäböj, utfall u name it! Så jääääkla grymt och skoj! C, Tack som fan för idag! Nu har jag lite att göra innan jobbet, where to start? Min kyl ekar, hopp...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards