Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av malin nilsson - 3 oktober 2012 22:00

Igår efter jag hade ätit middag, min goda lax som blev suverän satte jag mig för att skriva till dig. Hade lagat middag och städat och satt och pös i soffan, då gillar jag att skriva. En form av avslappning, dagenäröverrutin. Typ. Nåt i den stilen. Tipsade om min goda lax med mera, sen försvann skiten. Hej och hå liten tå.


Idag har varit en lång dag, åkte ett ärende efter jobbet och sen vidare till frisören. Lite sling/klipp-alltid gott! Nu slappar jag lite framför tvn och ser fram emot att sova ut imorgon. Till nio iaf hade varit gott. Har en del att göra imorgon, men det sköna är att jag jobbar inte så jag kan ta det i min egna takt. Jo, en sak ett möte klockan två inne i stan. Men det är allt. Inte bokat nån träning heller, im slipping. S har rätt, ostbågar på en ons OCH ingen träning, inte ok:)) Jodå. Jag hygger mig. Jag ska börja nästa vecka. jag är ff sjuk...host host* NÄ faktiskt bara lat innan jag kommer igång igen. Tyvärr funkar jag så. Men känner att dagen snart är här då pjuxen åker på igen.


Vad skrev jag mer..Jo. Levnadsregler/levnadstankar har vi många och vi har även olika. Dessa satt jag och tänkte på för några dagar sen, detta gör mig lycklig.

* Im a ferm believer that, allt händer av en anledning. Allt från människor du träffar, platser du hamnar på, val du tar.

* Ångra aldrig nånting som en gång gett dig ett leende på läpparna. Jag ser ingen anledning till det. Man gör motgångar till utmaningar det är nummer ett. Sen, varför välja att hellre vara bitter över något som inte gick din väg t.e.x?  Du tog detta valet, du följde ditt hjärta (Förhoppningsvis), du kämpade. Du var antagligen lycklig.

* Var snäll mot andra människor, lär dig ta kritik (Positiv som negativ) och ta alltid ditt egna individuella ansvar. Sånt enkelt sätt att bli lycklig på. Har träffat på en massa människor genom livet såklart som alla andra. En del har inte mått bra. De är elaka mot sina medmänniskor, de tar inget ansvar utan hittar alltid på ursäkter och de vänder kritik till nåt som de anser är dåligt. Så himla dumt.

* Följ ditt hjärta. Ta ingen skit.Tala sanningen, om du inte kan det tig hellre.

 Fan hade massa fler igår.Jaja


Vi har valt att gå skilda vägar. Jag visste väl att det var på väg åt det helt hållet. Jag har stor respekt för den här killen och väljer bort att prata om det. Jag mår bra . På riktigt den här gången i vårt beslut. Så ta det inte personligt om jag väljer att inte prata om det. Vissa saker och personer behöver man hålla för sig sj. Gör alltid det du känner känns bästa för dig.


Med frid säger jag nu gonatt och kom ihåg Du är värdefull<3


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards