Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av malin nilsson - 11 oktober 2012 10:22

Tänk att min kollega ska sluta OCH flytta. Den här personen som får mig att skratta tills jag nästan gråter, sida vid sida alla tidiga mornar i ottan, zubitime och allt annat skoj. Det är inte klokt. Vi kan varanndras toarutiner utan och innan, har ett eget språk (Haha, jaa!) irriterar oss något så fruktansvärt på varanndra ibland, helt naturligt. Känns lite som en familjemedlem försvinner. Aldrig har jag skrattat så mycket med en kollega innan. Knasbollallan. Önskar dig allt gott.


Idag är jag ledig och har ätit en superfrukost, äggröra och bacon, ska träffa mamma, göra en superinpackning i mitt hår och städa. Till middag blir det lax med fetaost och blomkålsmos.


P.s jag vill köpa en glassmaskin, ett våffelgärn, en matberedare och lite annat. Dvs, jobba massa helger framöver, ja tack.


Hejdå, ha en fin dag verkar som många är sjuka, jag känner mig lite snorig igen, men vägrar bli förkyld a second time. Sådeså.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards