Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av malin nilsson - 24 oktober 2012 12:58

Första målet idag blev lite sent, men så är det ibland. 2 äggmackor (det goda brödet) med smör och majonäs och en smoothie så fet att den knappt gick att dricka. Nu kommer jag stå mig gott i några timmar. Alltså smoothien var god, det jag menar är att man kunde nästan ställa glaset upp och ner utan att det rann ur:)


Strax in i duschen idag blir det kvällsjobb! Laddar med tacosallad och babybells. Tar också alltid med mig mörk choklad OM suget kommer. Mycket bra substitut, man tar en, två små bitar och det är borta. (Nåväl, allt som oftast iaf)


Imorgon får det bli gymmet ist, vart iväg hela förmiddagen. Har lite notes till mig sj om morgondagen också,lite viktiga papper osv som ska fixas. Åhh missar nybyggarna ikväll, damn. Det är så bra det programmet håller ni inte med?


Nåväl. vågen idag visade såklart ett kilo upp. Det räknade jag med iom att jag fuskat. Nu när jag vet VAD som gjorde att jag fuskade så känns det mer kontrollerat. Gillar verkligen den här dieten och vill verkligen ge den en ärlig chans.


Så nog om det. Va händer till helgen? Här blir det jobb på Lördag, ska betala alla räkningar och planera lite innan jag åker. Tvätta några maskiner också, det är skit de senaste gångerna jag velat tvätta har det inte funnits nån tid. Jag tycker det är lite jobbigt att behöva planera flera dagar framåt om man ska tvätta lr inte just den dagen, oftast vill jag göra det när jag är ledig och starta så tidigt som möjligt. Gärna klockan åtta, så är man klar vid tolv.


Nu reloadar vi om till lite jobb, have a lovely day!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards