Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av malin nilsson - 9 oktober 2012 22:23

Mia Skäringer verkar vara en helt fantastisk person som älskas av de flesta kvinnor! (Och även män?) Och varför älskar man henne? Jo, för hon är mänsklig, hon gestaltar helsköna människor, hon har humor och medkänsla och hon skriver fantastiska böcker. Keyordet är mänsklig. Lite som Brittan. Hon får psykbryt, rakar av sig håret, pendlar i vikt, gifter sig med sin dansare osv. Ungefär som oss vanliga människor med andra ord:). Något av det värsta jag vet, är folk som dömer andra för lätt. Som tror sig veta och förstå utan att de egentligen inte har någon aning. Folk som är "omänskliga" och som går genom lvet utan att känna, smaka, leva. Gud så ocharmigt.


Min fina fina vän sa några bra ord idag. " Man måste bryta ihop för att läkeprocessen ska börja" och "Gråt är lika naturligt som skratt". Jag håller med henne. Man får inte vara för hård mot sig själv när man t.e.x gåt igenom en seperation lr något annat jobbigt. Det är viktigt att inte glömma det. För vi är bara människor right? Vi kan inte styra över allt, och ibland händer det otrevligheter minst sagt. Då kan det bli så att du hamnar i obalans, med mat/sömn/ditt sociala liv/träning osv. Var inte förhård mot dig själv.


HAHAHA fick mig ett ordentligt skratt idag när jag slötittade på två och en halv män. Berta blev kär i enrique Eglesias som spelade deras alltiallo kille och som fixade deras altan. Hon gick runt och sjöng och tog på sig spanska kläder och vart helt betuttad. You gotto love her. berta alltså. Flinar lite när jag tänker på det.


Nu ska jag sova och upp rätt tidigt och fixa lunch och middag, lång dag imorgon och spyr bokstavligen på mig själv om det blir korv imorgon igen.


Ta hand om varanndra hej sålänge<3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards