Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av malin nilsson - 20 oktober 2012 23:14

Idag har jag egentligen inte gjort något vettigt i kväll, legat och läst bloggar, forum och min bok. Och ska snart sova. Imorgon blir det träning på morgonen har jag bestämt ska bli sååå skönt!! Gud hittat några låtar som jag säkert kommer spela sönder för jag spelar dem hela tiden. Inte ok.

Mina päron är uppe och firar lilla M som fyller tre år. Känns surt att inte vara där. Blää. Tror det är min fjärde helg på raken jag jobbar nu, fast det känns inte surt det är bara bra, men skulle kanske planerat lite annorlunda så hade jag kunnat vara med där idag.


Gick upp för mig idag att jag om typ två veckor ska på turkiskt bröllop och inte vilket som helst heller. Sjukt spännande. Sjukt kul. MEN va i hell ska jag ha på mig? Suck. Jaja, det ger sig som med allt annat.


Nä om man ska gå och lägga sig kanske så man är någorlunda pigg för träning imorgon? Nån annan so är sugen så är jag där runt elva tiden.


Puss och kram

Av malin nilsson - 20 oktober 2012 01:15

Sitter nu på min divan och hör regnet smattra utanför fönstret. Känner att jag borde gå och lägga mig, men vill inte riktigt säga godnatt till denna fredagen än. Ikväll vart det lite fredagsmys med tre trötta hestar hemma hos Hansson:) Det var så jäkla behövligt, har ju vart lite osocial det sista bara velat jobba, läsa och sova, men idag kände jag för lite tjejmys. Tack tjejer<3


Har ännu inte fattar att jag aldrig mer ska få jobba med P igen. Från hjärtat, aldrig har jag skrattat så mycket med någon kollega förut. Vi har samma sjuka tvistade knashumor. Finns inga hejdå i min värld, utan vi ses.  Hade en lugn skön fredagskväll idag. Många fredagsmysare som hyrde film och köpte chips och dipp som hör fredagen till. Imorgon ska det bli skönt att få sova ut lite, FAST måste till lerum innan jobbet, köpa en present till världens sötaste treåring som fyller år. Jag hoppas jag hittar nåt mysigt.


Nu vart helgen här och den blir lugn och skön med lite kvällsjobb.


Just nu känner jag mig otroligt stolt över min kärlek. Jag vill gärna tro att kärleken övervinner diverse svårigheter man har. Det är en fin och hoppfull tanke och något som jag tycker man ska kämpa för, om det såklart känns sådär jättejättebra när man är tillsammans med.


En annan sak, precis upptäckt (Efter typ fyra år) Cabanosskorven. Svingod OCH perfekt lchf krubb med räksallad till. (Idag fuskade jag lite med LITE chips och en djävuslkt god dipp, får se på Ons om det var värt det.


Nu välkomnar vi helgen tycker jag och hoppas att den blir toppen.

Tänker lite extra på alla nära och kära idag och även om jag är dålig på att säga det så betyder ni allt för mig. Godnatt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards