Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av malin nilsson - 15 oktober 2012 12:24

Vad heter du: Ehh, Malin.

Vad har du på dig: Stor fluffig morgonrock.

Ögonfärg: Mörkgröna

Spelar du något instrument: haha, nää.

Dina första tankar när du vaknar: Varierar, oftast "härligt ännu en härlig dag" sen sätter jag på lite musik, äter frukost och åker iväg. Ibland tänker jag " what, jag somnade ju nyss"

Var befinner du dig just nu: På min soffa!

Biter du på naglarna: Hell no!

Nämn två bra filmer: Ok here it comes...Dirty dancing och the notebook. Cheesy, but true.

Är du singel: Nej är i en annorlunda tvåsamhet

Vem är snyggast: Oj, finns så många. Channing Tatum.

Vem vet mest om dig: Är ju lite hemlig nu för tiden, men min mamma, Evelina, Veronica, Camilla och Helena.

Vad vill du ha just nu: Well önskar att min kille hade varit här, några miljoner och sommar

Rädd för: Inte mycket.

Mcdonalds lr burgerking: MAX lowcarb mål.

Sjunger du: Ja, i bilen, i duschen, i badet och på jobbet. Och, ja lite då och då för att vara ärlig. Låter inte fagert, men skoj är det.

Vill du gifta dig: Ja

Din hårfärg: Blond. letar alltid efter den perfekta tonen.

Vad ska du göra idag: Å gud, fixa mat och städa. Räcker så tycker jag.

Vad ska du göra imorgon: In på ett "möte" imorgon på morgonen, sen ledig så slappa.

Favoritårstid: SOMMAR

Favoritmat och dryck: Cola light och något mexikanskt.

Hur svarar du i telefon: Heeeeeej!

Vad gör dig glad: Sommaren, vänner, familj, jobba, kärlek.

Sov du ensam i natt: A

Vad gorde du klockan åtta i morse: Sov

Godaste glasssmaken: Banan

Favoritgodis: Marängsvish och mumrikar

Hur många kuddar sover du med: 3

Saknar du någon just nu: Ja

Är du blyg: Nej

Vad stod det i ditt senaste sms: Malin!!:) Och bild på något konstigt'

Vad skulle du vilja heta i förnamn: Malin


Ha en fin dag alla, idag är det "Söndag för min del"! Haj!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards