Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av malin nilsson - 28 oktober 2012 16:18

Åh vad kallt det var i morse! Skrapa rutorna är det bästa som finns. Speciellt när det sitter stenhårt i tre lager. Några svorord senare och en tår (haha) var jag iaf iväg. Blir till att köpa sån sprut för det där orkar jag bara inte med. Nu är jag hemma och ska ta en lång varm dusch och hoppa i raggisarna, åh va gott!

Igår vart det lite mys, film och tjejsnack hos bästa V. Blir helt varm i hjärtat när jag tänker på henne, är hon inte ett av mina guldkorn så säg! Världens bästa tjej. Snäll, omtänksam, rolig, lite smått galen, ställer alltid upp vad det än gäller, och världens bästa vän. Är otroligt glad att ha dig som min friendster.


Min rygg har varit lite si och så idag. Släppte lite framåt eftermiddagen vilket var otroligt skönt! Det är så som de säger, det är bra att röra på sig mycket. Ska ändå dock inskaffa lite bra tabletter typ voltaren. I need it. Ipren kan gå och lägga sig. Grejen är att jag har aldrig ont annars, så när jag får det vill jag ha det väck så fort som möjligt vill absolut kunna röra mig hur fritt som jag vill utan konstigheter. Det är prio ett, en frihetskänsla. Fått ordning på lite viktiga pappaer idag perfekt. Nästa projekt, ja förutom resan är att ta tag i min bil. Byta däck och besikta. Men det får vänta tills mitten på november. Snälla gå igenom min kära bilster.


Åh, tvätttid är prio ETT denna veckan, ska gå och boka en tid nu så det blir gjort.


Sedärja, let the söndagsmys begin hoppas alla haft en rolig helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards