Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av malin nilsson - 5 oktober 2012 23:49

Sjätte sinnet går visst på tvn nu! Den måste jag ju se klart såklart! Den är ju jättebra! Sällan det går riktigt bra filmer på tv tycker jag. Men ibland så.

Sen rengöring och sängen. På tal om rengöring, jag älskar den stunden på kvällen! Tar god tid på mig också. Använder dermalogicas produkter. Nu var det såhär att alla tog slut samtidigt, DET är inte roligt. Men måste ändå slå en slag för dessa godingar. Deras cleanser för känslig hy och deras krämer är underbara! Rengöringen är svalkande och känns väldigt bra mot huden. (Den ända jag provat som var snäppet bättre var en från boitherm. Den var som grädde!! Effektiv och lugnande. Den tog dem bort ur sortiment. Jäkla stollar. Dermalogica har även en peeling du kan använda varje dag om du villm en enzympeeling. Jag håller med er, peela varje dag är ni inte kloka! Men det är inte som en vanlig med korn, utan den är kornfri men peelar ändå=enzympeeling. Nu blev jag sugen på att skriva om hudvård, får bli imorgon! Det liger mig varmt om hjärtat, är inte en av dem som kan tvätta med tvål och vatten och ändå vakna med persikohy tyvärr.


Veckans- Sockermonstret har attackerat!!!! Vet inte vad som lockade fram det, men resultatet? Äts allt i min väg.

Veckans plus Pratat ut med en vän och rett ut saker. Det var fint.


Nu är reklamen slut, imorgon vankas ullared Hejsvejs amigos!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards