Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av malin nilsson - 23 oktober 2012 18:49

Alla som känner mig vet att jag älskar tacos, så idag gjorde jag en tacosallad lchfstyle ofcourse. Egengjord tacokrydda utan socker och egen guacemole, massa ost och grönsaker på. Hoppade majsen, men inte tomat. Där drar jag gränsen, älskar tomat. Idag är jag helt slut som artist. Sov okristligt länge p.g.a att jag somnade sent som sjutton igår, så idag vilar jag och laddar batterierna. Imorgon är det vägning, antingen är det samma lr lite upp p.g.a lite fusk. Blir inge mer med det. Köpte även julmust light idag. Light är inte bra, e ämnen och kan kicka igång sockersug, men det skiter jag i, bara man inte går upp i vikt av det.


Köpte hem ett lchf bröd också, ska pröva det imorgon. Blir nog smoothie och en skiva bröd,rostat med maaaaaaasssa philadelphia ost. Middag samma som idag och nånting lchf vänligt på kvällen, då jag jobbar till 23. Imorgon blir det nog gymmet igen innan jobbet, skönt. Om vädret är ok, så kanske en långpromenad ute.


Om en vecka typ åker jag ut och reser lite igen, har EN TIMME i ist innan flyget till bodrum går. Hoppas fan allt går smidigt annars får jag krupp. Då får han bannimej komma till istanbul.


Frågade efter alvesta glass av hon i kassan på kavntum idag, hon " Du har inte tänkt att skaffa en glassmaskin ist?" Ehhh, jo det ska jag göra det är ju det enda jag tjötar om now a days:)


Åh perfekt nu börjar två och en halv män perfekt.

Ha en mysig fortsatt Tis.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards