Alla inlägg den 15 mars 2012

Av malin nilsson - 15 mars 2012 13:23

Jag ska erkänna att....jag är lite bakis idag faktiskt! Det var INTE igår jag var det, nästan glömt av hur det känns:) Tog några glas vin med en vän igår så idag vaknade jag sent. Är otroligt sugen på något gått, men har ju ingen bil och de har inget speciellt gott på handlarn lr gubben här nere. Kommer ni ihåg "Baddare"?? De var ju verkligen supergoda, från göteborgskex tror jag. Min mamma brukade köpa en sån till mig när hon hade vart och handlat. Fanns i mörk choklad och ljus..Vi föredrog den ljusa varianten.


Jaha mer..Jo möte idag på jobbet, det är bra kan vara så nämligen mina vänner att det blir en ganska stor (Bra) förändring där. Sen jobba imorgon. Och sen ledig i helgen igen. Det är såna här veckor som man känner shit, det går inte att jobba extra. Men sen kommer ex tre veckor med MASSOR med jobb och så har man glömt av det. Sen kan det bli lite klurigt att ha flera extrajobb (Bartender nästan enklast, för då vet man att det innebär helger) Just med att få det att passa in i varanndra och sådär.


Vill man kombinera med resor/reseledare så är det bra. Men du är alltid fattig och det är fan värre. Usch vilken tråkig känsla att tex behöva låna pengar av ens föräldrar när tex bilen går sönder..


Lite skönt med en dag med dåligt väder, men sen hoppas jag det vänder så det kan bli en helg med massa promenader och fika med vänner!


Önskar er en fin dag och kom ihåg DU ÄR VÄRDEFULL<3 för mig och hundra andra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards