Alla inlägg den 23 mars 2012

Av malin nilsson - 23 mars 2012 12:16

Vaknade av solens strålar på mot ansikte jättetidigt imorse! Vid halvtio gick jag ut och promenerade en timme i skogen. Jag kom på mig själv att ta många djupa andetag, ta in våren ordentligt och då kom tankarna! Kanelgifflar. Blandsaft. Dopp i sjön. Lata dagar på klippor. Barfota. Glass. Uteserveringar. Osv osv..


Igår var vi på Åby! Jättetrevligt var det! Sen tycker jag det är sjukt kul att spela också, så det var bara ett plus!


Det är så tråkigt, men det blir ingen Stockholm för mig över påsk. Jag jobbar ist. Denna månaden har jag mycket utgifter och jag måste ta tag i dem först innan jag kan prioritera något annat. Sånt är livet. Idag ska jag betala min goa telefonräkning som jag aldrig mer tänker få så hög!


Ser fram emot en helg av sol, träning, (Hämta cykeln?), vårstädning osv!!


Nu har jag massa saker jag måste göra, så lika bra att sätta igång! Ikväll blir det bodypump och sen en lugn och skön kväll.


Hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards