Alla inlägg den 16 mars 2012

Av malin nilsson - 16 mars 2012 11:39

Kommer bli sån crazzzzzzzzzzzzzzy helg! Galet!! Nej, nej jag skojar. Ser fram emot en lugn och fin helg med fina vänner, promenader, fikor och tjöt! Idag blir det jobb 15-21, funderar på att gå dit? Min bil är inte klar nämligen. Hur lång tid kan det ta...en timma?! Sen får nån vänlig själ mer än gärna köra hem mig. En tanke slog mig just...varm celsius är inte så gott som man kan tro:) En himla skillnad känner mina smaklökar!


Vägde mig idag, ff -11 kg sen somras. Det glädjer mig!

Vädret sviker oss verkar det som...men som de säger, finns inga dåliga väder...bara dåliga kläder?:) Ja, men det stämmer ju faktiskt. Men jag föredrar sol och värme över allt annat...Känna solens strålar mot mina axlar och ansikte...Få lite färg och kunna gå i klänning och träskor med flätor i håret (?).


Nu ska jag bädda sängen, svara på ett mail och planera dagen Kram och hej!



P.s Måste tipsa...Foundation pensel! Om man använder sånt, man behöver ta pyttelite och resultatet blir jättebra! Ett supert verktyg! Kan även användas om man lägger färgad dagcreme, serum och liknande. Du behöver ta hälften så lite som du brukar, lovar.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards