Alla inlägg den 21 mars 2012

Av malin nilsson - 21 mars 2012 16:39

Har umgåtts med H idag, vi började med att gå runt sjön ( det va änna jobbigt idag, men jag taggade på så gott det gick haha) sen åkte vi till lerum och fikade. Nu sitter jag här och är hungrig. Vad ska man äta idag? Vissa dagar har jag noll inspiration. Stuvade makaroner och korv? Det är gott! Men man får inte ta för mycket ketchup på, då går det förlorat, det visste ni va?:)


Har bokat upp mig på spinning idag. Guud inte tränat på skitlänge, kommer va tufft idag. Men efter några pass så släpper den där spärren och man längtar efter att gå och träna (Lr cykla, som jag ska göra så fort jag får tummen ur att hämta min cykel)

Detta kom vi iaf fram till idag:

* Alkoholister är snälla. Narkomaner dumma.

* Sommaren får gärna komma så snabbt som möjligt, så man kan sitta på nån mysig uteservering i slitna jeansshorts och se allmänt glassig ut.

*Det finns många skummisar i världen.

* Under 70 is the shit, men vi är glada ändå.

*13 cm kan H tänka sig att ha. Inte jag, tyvärr. Jag skulle ramla, slå mig plus att jag skulle känna mig för lång.

* Vi vill ge kissie en makeover. Snälla!


Ha en bra kväll, ses på gymmet! (Hua!!!!!!)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards