Alla inlägg den 20 mars 2012

Av malin nilsson - 20 mars 2012 14:38

Idag när jag gick min runda i skogen (50 min) så glittrade det överallt. Det glittrade på sjön, glittrade på marken och glittrade i träden. Solen lyste fantastiskt! Blev en halvlång promenad idag, Sparar mig tills imorgon då det blir sävelången runt med fina, fina H!

Idag har jag bokat tid hos både frissan och till duktiga E för Facial. Längtar!! Vilken lyx och avslappning.


Åh fick precis meddelande från L, hon flyttar in i sin lägenhet i Grekland imorgon lr Torsdag och där finns en lille lille soffa med mitt namn på!:) Can´t wait! Funderar på sista veckan i juni...A får spåna lite på det!


Så, är så glad över de nya ägarna på La casa, kommer bli såå bra!! Heja er!!


Ehm...Ja, det var väl allt för idag? Ska jobba ikväll, ska bli roligt! Imorgon som sagt kvalitetsttid med H, Torsdag jobb plus Åby på kvällen, Fre/Lör/Sön unknown för tillfället. Skulle verkligen, verkligen behöva jobb. Kolla om man kan hoppa in och jobba som bartender nånstans kanske? Tills La casa drar igång igen. Saknar det, det är ju så himla roligt!


Påsken kommer att firas hemma hos syrran i Sthlm, kommer bli såå trevligt! Som sagt, man ses inte alltför ofta.


Hejdå, ha en fin Tisdag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards