Alla inlägg den 19 mars 2012

Av malin nilsson - 19 mars 2012 19:57

Sitter just nu, såhär på måndagskvällen och stirrar sanningen i vitögat. Då menar jag inte på min halvätna hariboglass som jag precis var nere och köpte (Cravingsbigtime) Nej, utan på min härliga mobilräkning som damp ner i brevlådan i förmiddags. Den är HEMSK. Jag är INTE kompis med den!! Behöver inte säga några exakta summor, men här kommer ett urval, samtal ringda i utlandet 850 kr, surf 1000 kr...och lite till. Känns jättehärligt! Not. Men som sagt, jag stirrar sanningen i vitögat och ja, accepterar detta.:) Från nu kommer det ju inte bli något sånt här på ett tag (?). Men hur som haver, detta betyder att det blir inget spa för mig med tjejerna om två veckor. Detta plus bilen, tandläkaren och annat betyder betala dina räkningar först och ha roligt sen. Så nu lägger vi undan den och tänker på något annat.


Idag tror jag Bridget Jones dagbok på tv! Jag älskar henne!  Blev aldrig något gym idag..Däremot en härlig promenad, så känns lite bra iaf:) Imorgon börjar jag sent så tänkte ev ta det då.


Nu ska jag slötitta lite på tv och äta upp andra halvan av glassen, som börjar se något sleten ut.


Ha en mysig Måndagskväll!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards