Alla inlägg den 27 mars 2012

Av malin nilsson - 27 mars 2012 12:41

Igår kunde jag inte somna. Runt fem-sex (Vet inte riktigt så tror jag att jag somnade in). Fullmåne? Nåt skumt i fogarna var det, annars sover jag nämligen som en bebis. var nog lite hungrig också, gick upp och käka majs direkt ur burken med salt, en macka. Satte på en låt Jay Z, can i get a...klockan fyra i morse, tänkte på att min vän som snart ska gifta sig och blev alldeles varm i hjärtat och sen, ja sen somnade jag nog. Säkert. Nu sitter jag i soffan och sippar ur en celsius, har ätit en rejäl "frukost". Så blir det lite käk runt sex på jobbet och sen slutar jag klockan nio. Nu dusch!!


En tanke...Jag blir otroligt glad över snälla, generösa, givmilda människor. Snällhet är underskattat! Snåla, falska, osäkra människor is such a turnoff!:) Ingen nyhet där. Sen finns det dumsnällhet, det kommer du ingen vart med. Du gör dig själv en otjänst, du prioriterar inte dig själv först och du blir överkörd. Också väldigt oattraktivt.


Nu börjar jag dagen, lite senare än planerat...men vad är det man säger, det går inte att planera livet:)


Ha en fin Tisdag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards