Alla inlägg den 25 mars 2012

Av malin nilsson - 25 mars 2012 12:50

Igår var en konstig dag. Och en konstig kväll! Jag gjorde ingenting igår. Absolut ingenting. Jag var så trött, så trött, kunde inte hålla ögonen öppna knappt. Jag tog mig från sängen, till soffan, från soffan och tillbaks till soffan! Jag tittade på tv, spelade wordfued, datorn och låg som en klubbad säl uppkrupen i, ja antingen sängen lr soffan. Jo, jag köpte pizza och annan skit också. Thats it people, min dag var helt knäpp!


Känner mig piggare idag, så det kanske var exakt vad som behövdes? Idag missade jag mitt pass, så jag gick runt sjön istället. Så skönt! Och imorgon blir det premiärcykling ( Sagt det innan, men imorgon blir det) jag jobbar 12-21, så det finns inga undanflykter att inte ta cykeln. Ska bli spännade att se hur det känns, samma där tar några dagar innan man kommer in i det. Nästa pass blir Onsdag tror jag, hoppas det finns nåt zumba lr nåt!


Gud kom och tänka på "helvettesfärden" i förrgår. När jag och H åkte ring i Turkiet....jag såg skräcken i hennes ögon, hon såg skräcken i mina..hade vi åkt in i varanndra hade vi nog dött. Bland det värsta jag gjort! Vi skrek "stop iiiiiiit, stop iiiiit" Men han hörde såklart inte. Hua!!! Så, det är inget jag rekommenderar. är ni nångång på Gumbet stranden...hoppa att åka dubbelring efter båt.


Nu ska jag plocka undan lite här och byta lakan i sängen och lite annat fresh!


Hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards