Alla inlägg den 17 mars 2012

Av malin nilsson - 17 mars 2012 18:26

Kom precis hem efter en fantastisk dag på stan! Mötte upp fina S och sen tog vi oss till slottsskogen och promenerade, sen vidare till ett urmysigt café som låg inne i haga (Älskar hagaområdet) och sen tillsist så kollade vi lite i affärer. Mycket fint som kommit ut nu! Våriga färger och både vår och sommarkläder i mängder. Det drog allt lite i vår shoppingtarm, det går inte att undvika när man går omkring så. Vi delade på en kycklingpaning och en smarrig efterrätt. Blev proppmätt.


Nu blev jag sådär härligt trött, ska slappa i soffan ett tag...lr hela kvällen:) Får se, så det känns nu iaf.


Tänker så mycket på min vän L. Jag vet att det är därför jag ibland kan sakna att jobba som reseledare. Jag ÄLSKADE jobbet. Men jag älskade människorna omkring mig, äventyret mer. Skulle jag åka ut igen ( Vilket jag inte ska) Så vill jag hamna med henne. Ibland dyker det upp folk, som blir ens vän, en ny medlem i "familjen" där man minst anar. jag önskar henne all lycka på Kreta och ska dit och hälsa på.


Såå, kan vi hoppas på lite mer sol imorgon kanske? Älskar våren! Alla kommer ut mer, man blir gladare och framförallt piggare!


Önskar er en skön Lördagskväll! Kram.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards