Alla inlägg den 1 april 2012

Av malin nilsson - 1 april 2012 15:54

Tacos blev det idag. En tidig middag. Åh är så mätt nu! Tänkte att jag skulle göra så lite som möjligt idag. Gårdagen! Låt oss prata om gårdagen. På eftermiddagen tog jag en härlig fika med M och sen puttrade jag hemåt med lilla Bettan..Inser att jag har fruktansvärt lite bensin i bilen, så blir tvungen att svänga in till 7-eleven och tanka. Tanka och köpa snus. Sen åker jag hemåt. Byter om och inser att jag har fruktansvärt lite kläder. Nästa månad är det jag som åker och shoppar. Lite basplagg,nåt fint och ev ett par jeans. Underkläder och strumpor behövs också! Hittar iaf ett par väldigt gröna hippiebyxor, Turkiet style och nån topp och tänker att detta får duga. Svider om till partymood och sticker över till V. Där sitter alla goa tjejer och vi dricker lite och sådär! Sen hamnar vi på Basic. varenda gång jag är där, tänker jag aldrig mer. Men ibland så blir det så ändå. Var där en dryg timme, sen gick jag hem. Tänkte städa min skrubb lr nåt..det är roligare. Gjorde naturligtvis inte det 00.30 på natten, utan ist pratar jag lite med Z på msn då vi inte har pratat på länge. Det var annorlunda den här gången...inget att säga. Det är en bra grej, han har lyckats gå vidare och det är jätte, jättebra...ÄNDÅ så lyckades jag få en liten, liten klump i hjärtat då jag tänkte på det. Men den är borta tills idag. Kombo tråkigt uteställe, hemma sj, inget att göra och få det svart på vitt gjorde soppan. Pratade med lite annat folk som bor där och fick ett ENORMT ressug, äventyrssug. Skickade ett mess till syrran. Hon vet precis vad jag menar. Hon var ju i princip mig för tio årsedan. Det är lustigt...Vi träffas sällan och hon flyttade hemifrån tidigt, men man kommer alltid ha det där bandet. Systrar. Jag tycker det är skönt att ha tre fina äldre syskon, som faktiskt vet vad man pratar om. Ah iaf. Hade en riktigt dålig magkänsla då jag gick och la mig...kvällen gick från topp till noll kändes det som. Men nu tar jag mig en lugn, skön dag och funderar på varför dessa känslor kommer ibland, allt om turkiet resandet och detta. Och jag vet varför, det är äventyret som lockar. Inget annat. Jag har världens bästa vänner, bästa jobben, bästa familjen och jag älskar min lägenhet med den rosa puffen. From now on blir det nog mest semesterresor. Det tror jag allt.


Tack för att jag fick prata av mig, du är terrific lyssnare!:)


På tisdag gäller det. Då börjar jag 05.30 och ska cykla. 04.45 tänkte jag cykla iväg, så är jag framme kvart över ungefär. Tror det blir alldeles perfekt. Ser fram emot att se hur det kommer kännas...Bra hoppas jag, för tanken är att cykla varendaste gång. Vilken härlig start tänker jag, komma fram frisk och stark när man öppnar, ist för att ta bilen som tar fem minuter och vara trött när man kommer fram. Jag älskar att pröva nya saker. Hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards