Alla inlägg den 30 april 2012

Av malin nilsson - 30 april 2012 14:32

Började dagen med att ta Bettan in till stan, fick sällskap av två töser i form av V och lilla J! Mötte upp tjejen och fick sålt min klänning, catching! Nää då, men visst alla bäckar små lr vad är det man brukar säga? Vinst, 200kr cirkus. Vi åkte vidare för att fira med lite glass på Triumf, nom nom, för att till sist åka till Kvantum och köpa en present. Nu har ag lagt upp 2 andra fina saker på blocket, så väntar på spänning med att era mail ska springa in i min inbox! Nu tänkte jag ägna mitt hem några timmars intresse innan jag åker upp till skogen för att fira syrran med lite grillning och vin( Jag hoppar alkoholen) Jaa, det var väl det jag ville få ur mig idag. Lr? Joo, ska ev få låna en jättefin klänning av C för att ha på bröllopet, i hope it fits nicely!!


Imorgon blir det cykel till jobbet, matlåda, cykel hem och sen ev träning...lr fortsatt städning...beror ju på hur långt jag hinner nu....kanske ska sätta igång då!


All kärlek.

P.s Har du gjort någon glad idag?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards