Alla inlägg den 24 april 2012

Av malin nilsson - 24 april 2012 20:33

En sån här dagen som jag haft idag, har jag inte haft på år tror jag. Vaknade, kände mig utsövd (Så utsövd man kan bli när man går upp 04.45) gjorde det vanliga man gör på morgonen, ingen frukost dock fick bli en minimjölk och bulle. Anyway, redan vid 06 började jag känna mig skitkonstig, frossa, förkyld, torra ögon, dried out på nån form av energi överhuvudtaget. Så jag var tvungen att gå hem. Så dagen har jag spenderat till att VILA. Har kollat på en helt grymt bra serie och känner mig redan något bättre. Antingen så är jag påväg att bli förkyld, lr så sa min kropp helt enkelt ifrån. Ibland behöver man vila. Punkt. Även om inte huvudet tror det, så märker man symptom på kroppen. Det är väldigt lätt att bara köra på, lr iaf jag, men jag vet ju hur viktigt det är med återhämtningsdagar, gärna två i rad då och då. Imorgon blir det också VILA, från både jobb, städning, träning, budgetlistor, fikor, promenader och allt annat som man sysslar med. Tänkte kolla in desperate housewifes snart, love it och sen ska jag flytta över min kropp från soffan till sängen. Om jag orkar, finns en risk att jag somnar här.


Hoppas ni har haft en fin Tisdag, ta vara på er och varanndra<3 Hejdå.


P.s Svärdet och Spiran hette serien, bästa på länge. ByggarTom säger jag bara så får ni lista ut resten själva. Åtta timmar av en helt annan värld, en värld där de har utomhusavrättningar i form av hängning och halshuggning och mycket annat konstigt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards