Alla inlägg den 4 april 2012

Av malin nilsson - 4 april 2012 21:56

Det är det som är det fina, det kan gå ett år, två år, 10 år utan att ni hinner/kan träffas, men med vänner känns det alltid som att det var igår! . Idag har jag jobbat och sen åkte jag in till stan och tog en härlig, efterlängtad fika med S. Lr fika och fika åt supergod varm macka med kyckling. Supergod by the way. Nu sitter jag här och ska snart sova. Upp i ottan igen! HUSK till mig själv, det KOMMER vara is på rutorna...du kommer liksom inte ifrån det! På fre börjar jag lite senare så då ska jag cykla. Längar lite haha, tycker det är så skönt. Cyklade till mitt bodypump pass igår, skitskönt! Tog tio minuter, en kvart. Hem däremot, seeeegt! Tog tre år:) Näää då, men visst en klar skillnad. Inte lika snabba ben.


Idag blev det som sagt ingen träning över huvudtaget. Imorgon blir det en lång skön promenad. ( Det är tanken just nu iaf) Mamma kanske vill följa med? Får ta och ringa henne och fråga imorgon.



Mmmm, ny supergod duschcreme! Cacao. Jag klarar mig utan mycket saker, men en härlig, tjock, löddrande duschcreme med god doft, det vill jag inte vara utan. Njutning som nästan är gratis.


Nu är jag supersupertrött, så godnatt på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards