Alla inlägg den 10 april 2012

Av malin nilsson - 10 april 2012 18:12

Tacka fan för friendsters som får ner en på jorden lite, å får en att inse att det kanske inte är så farligt? MEN som också faktiskt inser att när självkänslan får sig en törn är det inte roligt!! Och som man aldrig behöver romantisera nånting för. ALLTING du säger är sant. Och även om jag vet det själv, så måste man ibland få höra det högt. Phu, så. NU känns det genast bättre.


Jag ska aldrig förlöjliga någons känslor (Inte för att jag brukar göra det) men allt är så individuellt. Nån är ledsen för att ens ex flyttar till Norge, medans den andra ruggar för tanken inför en ny säsong med massa brudar i Turkiet. Isn´t life grand!


Töntigt egentligen, men ens egna känslor är sällan töntiga. De betyder alltid nånting.

Jag kom 50% till den sortens kärlek jag letar efter. Men jag vet i mitt hjärta att jag inte kommer nöja mig med 50%. Jag vill ha 100%. Jupp jupp!


Idag har jag jobbat, städat lite, fått en emotionell käftsmäll, pratat, och nu träning. Det var inte igår. Tacka fan för muskelminne!


Ha en fin kväll och kom ihåg..Har du gjort någon glad idag?


Hej!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards