Alla inlägg den 29 april 2012

Av malin nilsson - 29 april 2012 12:35

Ni vet  en perfekt kladdkaka/chokladkaka/brownie ska vara seg och perfekt chokladig...Den finns på Statoil! DET VAR DEN GODASTE JÄKLA CHOKLADKAKA JAG NÅGONSIN ÄTIT! Säljs i perfekta små bitar så man slipper äta en hel, perfekt! Ta en glance åt höger när ni står i kassa ett och slå till, jag garanterar att ni kommer älska den.


Igår hade jag en superdag! Cyklade till jobbet, jobbade, det var en sån där lagomlördag, inte för mycket att göra och inte för lite, då man jobbar i perfekt tempo. Sen cyklade jag till H, för lite kvalitetstid, lite vin, godis och Masssssa snack och skratt, faaaaaan vad vi garva!! Hon e för jäkla rolig alltså! Sen senare på kvällen gick jag över till E och spred lite av min expertis in the name of loooove. Hahaha! Summan av kardemumman (Heeeeeemskt uttryck jag börjat använda) Är det värt det? Och trust your instinkts. Är man kvinna så ska man alltid göra det, blir mycket sällan fel lr hur ladies!


Shit Hef är 83 år! Lr jag vet inte, i detta avsnittet iaf...He´s still going strong måste jag säga. Ser otroligt lycklig, välmående och välbevarad ut...hmm, jag undrar varför?:) Nån som har nån idé?...


Imorgon är jag ledig, hade hellre jobbat. Syrran ska ha lite grill på kvällen, hon fyller år. Trevligt!! Tycker om mina besök i skogen i lilla huset, men framför allt p.g.a människorna som bor där.


Mina ögon är röda, känner av nån slags allergi trots medicin. Fuck off plz!!!


Ska förbereda lite mat/duscha och bädda sängen nu ha en skön Söndag, jag ser vitsippor utanför mitt fönster, det gör mig lycklig. All kärlek!


P.s Hon som vill köpa min klänning, vill att jag kommer till stan, men jag känner lite att hon får nog faktiskt komma hit? Det är ju hon som vill köpa, hade det varit tvärtom hade jag kommit till henne/honom. Sådeså.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards