Alla inlägg den 28 april 2012

Av malin nilsson - 28 april 2012 11:00

Lördagar. Förr en tid då man antingen var bakis, lr så var man jämt ute och slirade! Nu, cykelturer, promenader, storkok, ev jobb, häng med vänner/familj and i LOVE IT! Jag har en ev köpare till min klänning, hon är som hon skrev VÄLDIGT intresserad. Går detta vägen, så är detta starten till min blocketstart ala rapido. Nåt jag ångrar DJUPT är allt jag slängt det senaste, why why WHY! Så jävla onödigt. På måndag ska jag åka hem till mamma/pappa och kolla vad de har, hjälpa dem att få sålt saker. Möbler och sånt. Jag har en annan idé ang blocket också, ska suga lite på den karamellen.


Nu längtar jag till att få jobba lite, så om två timmar tar jag cykeln och off i go!


Man ska absolut inte hoppa hej, förrens man är över bäcken, MEN en annan sak, OM detta kan stämma så ska jag fira detta inte som en liten seger, utan som i en stor!! Om c.a tre veckor får jag veta. Och den jag kan tacka isf är mig själv. Ingen annan.


Nu är det dags för dusch, hårinpackning, POLLENMEDICIN och lite annat.

Ha en bra dag och glöm inte att göra någon glad.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards