Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Tuesdayafternoon.

Av malin nilsson - 17 april 2012 17:03

Tillhör ni skaran av människor som uppskattar en och annan prilla? Då kan jag varmt rekommendera er nya rapé lime. Riktigt fin snus! Fräsch som en sommaräng:) Idag blir det snart en promenad i härskogen, nu när jag varvat ner lite efter jobbet. Dissar gymmet, måste ta vara på dessa dagar med frisk härlig luft, man vet aldrig när de kommer igen. Schizofrent, men sant.


Denna veckan blir det massor med jobb, jag åtog mig även att jobba söndag kväll, im on a role plus att jag har inga pengar, så kan mer än gärna hoppa in och jobba söndag. Jag hoppas jag kan cykla till jobbet på Tors och Fre, då jag jobbar kvällar. Håll en tumme för bra väder!


Igår var jag ute på lite äventyr,så denna kvällen blir lugn och skön. En frisk promenad, lite städ, middag och sen kolla på tv och slappa. Haha, this is wonderful in my eyes!!


Dagens tanke..Människor har svårt för många saker, men något gemensamt är att vi har svårt för orden "Förlåt mig" "Hjälp mig" och "jag älskar dig". Detta ska man tänka på, då detta är besvärligt för oss flesta. Går du t.e.x och väntar på ett förlåt från någon, är det inte säkert det kommer komma till dig. Det kan mycket väl vara så att personen är ledsen och VILL säga förlåt, men den vet inte hur han/hon ska säga det. Så..döm inte någon för hårt, alla gör vi vårt bästa och försöker vara så bra människor som möjligt utan att bedra oss själva.


Detta kom till mig nu, inget som helst som utlöst denna fundering, den bara kom och jag tycker att den makes sense.


Nä, dags att dra på sig gåskorna och ladda batterierna med en promenad och en vän.

Ha en fin kväll allihopa. P.s har du gjort någon glad idag?


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin nilsson - 5 augusti 2013 17:41

Hej alla glada! Idag somnade jag INTE på soffan, utan sprang in, bytte om och gick en härlig PW runt sjön. Thats the thing..träna först, vila sen oj oj vad jobbigt det är ibland att komma ur soffan när man väl bänkat sig. Vi känner alla igen känsla...

Av malin nilsson - 31 juli 2013 17:13

God eftermiddag alles! Idag är jag ledig, men gick ändå upp tidigt. Första mötet på tränarn, det gick bra. Sen fick jag lite besök av E och vi styrde mot stranden TYVÄRR så blev det inte långvarigt, det började regna så vi fick åka hem igen:( Lit...

Av malin nilsson - 29 juli 2013 11:19

Idag kickade vi igång denna vecka med PW runt sjön plus crossfitövningar längs vägen, hopprep, knäböj, utfall u name it! Så jääääkla grymt och skoj! C, Tack som fan för idag! Nu har jag lite att göra innan jobbet, where to start? Min kyl ekar, hopp...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards