Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Börjanpåettnytttänk.

Av malin nilsson - 23 april 2012 18:54

" Vill du ha kvittot?" "nej, tack" och sen rusar jag ut. Nu är det mucho slut på det, alla kvitton ska sparas och sen ner i en liten burk. Allt för att få bättre koll och kunna kolla varje månad, vad man kan spara in på. Det är som med allt annat man påbörjar, man tror man kommer göra det hundra procentigt, självklart funkar inte livet så, utan det är såna här små förändringar som faktiskt gör stor skillnad. Jag ser iaf framemot ett liv med full kontroll.


Jag håller min bästa tumme på att min resa INTE är beställd av nån annan på Ons. Då får jag krupp. Fanns nämligen bara en plats på både dit/hem resan jag var intresserad av. Men..dom driver säkert? vadå en plats kvar, norweigan, flygstol till Chania. Är det så många förälskade tjejer som ska flygstola till sina lovers? Lr hälsa på sina saknade vänner som ff reser runt i världen? Nää, kan inte stämma:) No biggie egentligen, fast jo fan, nu tänker vi budget och det var en av de billigaste stolar jag hittade. Varför betala mer när man inte behöver? Bra tänk.


Imorgon är nog dagen jag ska utforska promenadvägar i stenkullen, wish me luck! Ikväll blir det inga många knop gjorda mer, över till E en sväng och hälsa på tänkte jag. Bra avstånd:) På ons tänkte jag träna. Kanske nåt spinning pass. Jag är sjuuukt sugen på att pröva cykla nån öppning ändå, smaka på känslan lite. Jag tror dock det är alldeles för tidigt, och för att något ska vara värt plus att man får en bra känsla kräver att man iaf fått sova ordentligt.


Inga hål hos tandläkaren, grymt bra känsla!!


Hejrååå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin nilsson - 5 augusti 2013 17:41

Hej alla glada! Idag somnade jag INTE på soffan, utan sprang in, bytte om och gick en härlig PW runt sjön. Thats the thing..träna först, vila sen oj oj vad jobbigt det är ibland att komma ur soffan när man väl bänkat sig. Vi känner alla igen känsla...

Av malin nilsson - 31 juli 2013 17:13

God eftermiddag alles! Idag är jag ledig, men gick ändå upp tidigt. Första mötet på tränarn, det gick bra. Sen fick jag lite besök av E och vi styrde mot stranden TYVÄRR så blev det inte långvarigt, det började regna så vi fick åka hem igen:( Lit...

Av malin nilsson - 29 juli 2013 11:19

Idag kickade vi igång denna vecka med PW runt sjön plus crossfitövningar längs vägen, hopprep, knäböj, utfall u name it! Så jääääkla grymt och skoj! C, Tack som fan för idag! Nu har jag lite att göra innan jobbet, where to start? Min kyl ekar, hopp...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Av malin nilsson - 25 juli 2013 21:05

Åh herregud, ska jag skratta lr gråta? Här går jag omkring som Agda 85 och kan inte göra ett skit år det! Huuuuur kul på en skala? -0!!! Hade tänkt att träna första passet imorgon, men asså nej, jag kan inte ens göra nånting. det var skönt att röra p...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards