Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av malin nilsson - 2 oktober 2011 21:43

Ja, faktiskt bland det bästa jag vet. Ikväll har jag haft en underbar spakväll-för 600 svenska kronor! För denna summa fick jag..ansiktsbehandling, massage, pedikyr och manikyr. (Jag är BARNSLIGT förtjust i  färgen på mina naglar, ljusbrungråaktisch??) Känner mig väldigt posh just nu. Jooop jooop!


Sometimes a girl need it, känner mig som ny.

Jaha, annars...har obsat utflykt och IM möte, M var gryyyyyym på sitt IM möte! ( Bättre än mig, fan!)

Kom hem nu och ska strax hoppa in i en varm dusch, ev kolla en film??

Imorgon ska jag obsa lite hotell, både förmiddag och eftermiddag, så blir nog lunch på stan.

Ja mer då...nä inget. Han är i mitt huvud JÄMT men det kanske ni fattat by now. Alltså, när jag vaknar på morgonen, när jag går och lägger mig, när jag duschar och när jag gör allt därimellan. There´s no end to this madness!:)


P.s Tror jag vill komfermera mig när jag kommer hem, kan man göra det nu? ( Va inte så sugen på det i nian, va upptagen me annat)


Önskar er en god kväll.   <3


Av malin nilsson - 2 oktober 2011 00:38

Vi hade ingen rolig transfer ikväll. Den gick åt helvette. En buss fick vänta i över 50 minuter och den bussen skulle jag köra med. Folket var OTROLIGT otrevliga. Den negativa energin spred sig som en turkisk matta över sätena, bussschauffören, gästerna och..MIG! Man är bara människa. Punkt. När man har en buss på 50 människor och man hör negativa kommentarer från 20 av dem så. är.man.inte.tuff

Glöm peppig guide en sån här kväll, ville helst lägga mig ner på den turkiska mattan och grina en skvätt. jag gjorde inte det...haha, det hade la vart moset på gräddafan! Ist satt jag och typ tjurade. Men pratade med min goa roomie nu, hon hade inte ens kört sin transfer (Alltså pratat) för hon var så förbannad. Phu, tur, inte bara jag som tappar humöret i hundskålen ibland..


Hur har er dag varit? Vill gärna veta<3  Godnatt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards