Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av malin nilsson - 21 oktober 2011 10:32

Läs nu här om min kväll igår:


Jag och Z gjorde oss lite fina, jag tog på mig klänning och allting för att för en gångs skull gå ut och äta. jag kände mig sådär lite halvfräsig i min klänning som satt perfekt och hade faktiskt för en gångs skull ansträngt mig lite grann med maken. Vi satte oss på resturang Oh yes och jag åt en FANTASTISK god pasta med oxfil´e, vitlök, paprika, parmesan och massa annat gott. (Kan ha varit den godaste pasta rätten ever som entrat min mun) man får så sjukt stora portioner bara, så man känner sig lite halvdum när det ser ut som man knappt rört tallriken (Lr, nä dum känner jag mig inte, det är väl upp till mig hur mycket jag orkar äta just den dagen, men vill inte de ska tro att det inte smakade bra, när det faktiskt var guddomligt) Anyway..När vi sitter där ringer J och frågar om vi ska med till en annan resturang som ligger i icmeler, glad i hågarna åker vi dit en timme senare och ett glas rött senare. Läs, ett!


Väl inne på resturangen i icmeler dricker jag lite mer rött och får ett sjukt sting av längtan efter mina vänner, då jag ville dansa osv, ingen vid mitt bord var särskilt roade utav det:) jaja, tänker jag, sånt är livet. Iaf, sen när vi ska åka hem är jag PLAKAT! EFTER TRE GLAS VIN! Det händer liksom inte, brukar kunna dricka en flaska och ändå känna mig bra. Men nu för tiden blir jag sådär dyngrak vissa gånger, ni vet nästan däcka i duschen dyngrak, ja, det är jätte pinsamt. Slutsats: Jag tål inte vin, sprit, öl som jag gjorde förr. kanske ska tänka på det nästa gång jag håller hårt i mitt kära rödvin.


Vi har en slappdag idag iaf, lite uppröjning på kontoret bara. Längtar tills jag kommer hem till min mans varma famn! har blivit lite addicted av den och vill liksom inte släppa taget.


Önskar er en fin dag, utan förhoppningsvis huvudvärk som stackars (?) jag har.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards