Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av malin nilsson - 20 oktober 2011 12:20

jag tror faktiskt det. Jag säger inte att det är lätt, utan det krävs mycket av en själv, men vill man så går det. Finns det hjärterum, finns det stjärterum så att säga!:) Lr når sånt.


Just nu är jag på kontoret, vi håller på att stänga ner kontoret, fatta vi åker hem om tre dagar. hahahahaha, för sjukt att tänka på, så jag tänker på det i morgon istället. Jag kommer sakna Z något så fruktansvärt. Jag säger inte nånting om framtiden, för vem vet något om den? jag säger bara att jag kommer följa mitt hjärta, men det vet vi ju alla att jag alltid gör, så det är inget nytt för omvärlden.


Idag tror jag faktiskt vi ska ut och göra nåt kul, vi har lekt husband and wife way too long! Ut i verkligehetn med oss. jag vet ett hotell, där jag fått riktigt bra kontakt med dem som jobbar där som ska ha grillfest, kanske vi tar oss dit? Men först vill jag gärna träna. Har kommit igång riktigt bra med det nu, så jag hoppas det kommer fortsätta all my life, men det tror jag. fast det är klart, periodarn i mig får se hur länge det håller. Men just nu är jag inne i ett så himla gött flow, så jag kör på.


Snart sitter jag på planet och min kära syster möter mig på arlanda flygplats, can´t wait to see her!


Wee, too exited to write, hörs imorgon.


Vill önska er en fin dag, tänker på er VARJE DAG!


hej så länge.


P.s 4 kilo till min idelavikt tror ni jag klarar? jag tror. Cause im a believer.


P.s2 Det är ganska lätt att inte äta så mycket "skit" här, för allt det goda finns hemma. Som i svenskt lösgodis, marabou choklad, gods gräddglass, LAKRITS (Jag dog, så sugen jag är på det, tack snälla systra mi som tog med ett gäng påsar när hon va här, det va kärlek)


ravioli på er foks!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards