Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av malin nilsson - 18 oktober 2011 18:58

Såhär sista veckan! På riktigt! Man vill liksom komma med nya fräscha förslag och kanske föreslå att man har IM mötena på en båt ist för resturangen? (?) Lr inte. Fråga inte mig. Vissa kanske får en sån där superspurt på slutet...lr är alla lika trötta som jag? Om ni frågar mig, yes jag tror det. Anyway. Känns sjukt konstigt att blogga när någon sitter lr ligger bredvid, får liksom ingen ro med mina egna tankar och funderingar. Det suger, detta är en grej du ska göra själv. Så därför mina vänner skriver jag mer imorgon. Om hur min sista tid här i marmaris är och hur jag känner inför att åka hem om endast några få få dagar!


Vi hörs!///


Önskar er en fin kväll.

Av malin nilsson - 18 oktober 2011 18:58

Såhär sista veckan! På riktigt! Man vill liksom komma med nya fräscha förslag och kanske föreslå att man har IM mötena på en båt ist för resturangen? (?) Lr inte. Fråga inte mig. Vissa kanske får en sån där superspurt på slutet...lr är alla lika trötta som jag? Om ni frågar mig, yes jag tror det. Anyway. Känns sjukt konstigt att blogga när någon sitter lr ligger bredvid, får liksom ingen ro med mina egna tankar och funderingar. Det suger, detta är en grej du ska göra själv. Så därför mina vänner skriver jag mer imorgon. Om hur min sista tid här i marmaris är och hur jag känner inför att åka hem om endast några få få dagar!


Vi hörs!///


Önskar er en fin kväll.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards