Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av malin nilsson - 24 oktober 2011 20:24

jag har verkligen saknat vinden. Höstvindar som ger mig rosiga kinder och som innebär friskt promenadväder. Imorgon ska jag ta min första promenad runt sävelången på flera månader och jag ser såå fram emot det och sen för att äta en god näringsrik (?) frukost.


Ja just det, som ni vet är jag i Sverige nu. Känns inget skumt överhuvudtaget, känns som jag varit borta i ungefär...3 v?! Ja, men nåt sånt. Sov en natt hos syrran i Sthlm, jag och päronen. (en liten avstickare, såg en asbra film igår kväll, the reader hette den, med Kate Winslet, har ni sett den?)


Idag har jag hunnit träna, åka förbi jobbet, handla mat och nu ikväll har jag och mamma ätit tacos och druckit lite vin. Jag saknar Z, men känner mig ändå vid gott mod. balanserat på något sätt, trygg i tanken med att antingen så håller det, lr så skiter det sig p.g.a uppenbara orsaker. Alltså! Inte att jag vill att det ska skita sig på något sätt men jag tänker realistiskt.


Imorgon så är dagen typ fullspäckad. ska börja med en promenad runt sjön, äta frulle, packa upp, tvätta, åka till akassan, skicka iväg lite mail och träna. Just det, försöka få igång min mobil också. Lr så sover jag hela dagen för att jag inte känt av den där riktiga tröttheten ännu...kanske inte kommer? jag är så fylld av positiv energi så den kanske utesluts? ja, den som lever han/hon får veta.


Nu vankas snart en skön dusch och lite tv tittanden. (Var är du one piece när jag behöver dig som mest? Veeet ju att jag kommer köpa en)


Önskar er en fin kväll.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards