Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av malin nilsson - 29 oktober 2011 17:42

En gott och blandat dag! Nu ska vi snart fika, se om min cheesecake blir godkänd. Den ser väldigt fin och god ut iallafall. Spännande, jag looove cheesecake! Den godaste jag ätit var på starbucks, en hallon/vitchoklad cheesecake. Den var...guddomligt god. Aldrig har något så smaskigt entrat min gom nån gång innan!


Inte gjort så mycket idag, som sagt bakat, tränat och lite sådär. Blir en lugn kväll, så ska det låta börjar tydligen ikväll? Ja, men dåså! det är ju kanon kul!


Vill att det ska bli måndag. Dels för att då ska jag flytta in i min lägenhet igen och dels för att då ska jag på allvar börja kolla hur det funkar med allting. Vill att han ska komma hit NU! Vi saknar varanndra nåt så fruktanvärt, så är ska det väl inte vara. Nä, man vill ha alla sina loved ones i samma land, det är det bästa!


Imorgon blir det antagligen häng med Eve och ett härligt styrkepass. (Ev en liten sväng till twilfit, behöver köpa en grej där)


-8 kg.


Önskar er alla en härlig kväll och för er som ska festa HAVE FUN och tänk inte på morgondagen allt för mycket. Den kommer imorgon ändå:)


LOVE!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards