Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av malin nilsson - 6 oktober 2011 13:06

Åh jag är så glad, för jag har hittat ett gym. Så nu blir det gym och långpromenader. Perfekt sätt att få ut lite energi på.


Tack för era fina ord, ibland behöver man höra från andra, för att få lite perspektiv och jag är sååå glad för jag har dom bästa i mitt liv, som säger som det är. Ärliga, positiva och en maasa positiv energi. Vem kan gräva ner sig när man har såna fina, fina människor runt omkring sig?


Jag är en typisk oxe och ber sällan om hjälp, men ni ska veta att varje uppmuntrande ord betyder allt. Och Michelle, du är bara en sån klippa! var alltid den du är, bäst är du!


Nu tar vi tag i städningen och imorgon bjuder jag förhoppningsvis på nånting annat här i bloggen om mina töntiga kärleksproblem!!


P.s En bra sak med att vara heartbroken är att man går ner i vikt, ingen direkt aptit. men ge mig ett par veckor, så kommer den nog tillbaks:)!


Återigen, till er som inte fattar. Jag fattar inte heller:) Men ibland får man sig en ordentlig törn och då bryter man ihop, men sen kommer man tillbaks starkare. Och faktumet att jag kan se den logiken säger mig att detta är övergående. jag måste bara let it burn. Jag var redo att ge allt nämligen. Så det tar ett tag att komma tillbaks, med all rätt tror jag. Alla som varit kära och varit med om liknande, till er behöver jag inte förklara ett pip, ni vet EXAKT vad jag pratar om.


Önskar er en fin dag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards