Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av malin nilsson - 14 oktober 2011 09:04

Vaknade med otroligt svullna ögon igår och såg ut som Greta 87, därav motivationen....


* Somna aldrig med sminket på. Kanske låter klyschigt, men seriöst, det tar två, tre dagar att "reparera" skadan. Fett ovärt. Bara nån gång, om man kommer hem riktigt riktigt sent som det kan vara värt.


* Gör inte fransförlängning. Jag är all about the fransar, men detta gör mer onytta än det gör bra. Sköt om dina egna ist.


* Träna!


* Less is more, för mycket smink på någon är aldrig snyggt.


* Försök att komma ihåg vardags motionen.


* YSLs primer och concealer is to die for!


* Mary kays mascara, i love u! (Btw, Jessi dags för en liten beställning när jag kommer hem)


* Hitta balansen i maten, träningen och sömnen. Hur man gör det, är individuellt. Vissa kör ätardagar, vissa kör dieter, vissa gör annat. Gäller hitta det som funkar för en själv, så försök inte lyssna alltför mycket på andra gällande detta, risken är att man blir confused.


* Upptäckt styrketräningen här nere..I LOVE! Självklart med kondis efteråt, 10 min iaf.


* Lyssna på din kropp..vissa dagar ska man ligga inne och äta glass och inte röra ett finger så ÄR det bara.


* Låt naturen ha sin positiva verkan, gå en promenad med nån du tycker om, prata och samtidigt få rosiga kinder och kanske till och med få upp ett härligt flås.


* Hitta dina signatursmycken, personligen så är jag en klock och örhängetjej och vankas det fest å annat så älskar jag smycken i trä.


A det var lite så, som jag tycker är bra. Gillar även att lufsa omkring i myskläder och äta lakritsnappar!:)


Nu börjar min förträffliga dag, ska börja med en frukost, sen en promenad till kontoret, för lite jobba på kontoret, avräkning bl.a sen i eftermiddag blir det gymmet och ikväll ev middag på Mona titti. Igår var jag sjuuuuuuukt osocial, hängde här och var allmänt uttråkad, men tror dom klarade sig rätt bra utan mig. Vi är inga buddy buddies direkt.


Önskar er en fin dag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards