Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av malin nilsson - 11 oktober 2011 16:36

Ni vet det här om man är optimist lr pessimist. Själv är jag en optimist. jag är oftast glad och försöker se möjligheterna i var situation. Mitt glas är halvfullt, inte halvtomt.


Nu är det såhär att jag vägde mig idag, självsäker som fan ställde jag mig på vågen och tänkte att nu måste jag väl ha gått ner minst 2 kilo till? Men icke. Allt som allt har jag loosat -6 kilo. Hurray! Det är en jäkla bra start och jag är stolt över mig själv. Planen var att loosa -10 kilo innan Svedala, men icke. Men som sagt, så kan det vara ibland. Jag är ju inte den som petar i maten, kommer aldrig bli. Men kanske ett litet kilo till innan jag åker hem? -7 kilo klingar så jävla rätt på något sätt!:) Ja, den som lever han får veta.


Nu har jag haft två dagar här i Marmaris tillsammans med Z. han åkte precis hem. Hur ska jag förklara..han och jag har nånting. Som vi alla vet, så har man olika kärlekar till folk och Z är inte mannen i mitt liv, men han betyder otroligt mycket för mig. Av erfarenhet innan, så vet jag att dessa förhållandena inte funkar i längden, det är något utan ett önsketänkande, då den andra vill mer. Har förlorat en riktigt bra killompis en gång innan p.g.a detta. Men som alla känner till, så kommer tiden utvisa vilken slags relation han och jag kommer ha i framtiden, älskar att spendera tid med honom och jag saknar honom redan, fast det var 10 minuter sen han gick. Är rädd bara att, det är något slags substitut på något sätt. När någon blir så tillgänglig för en...då är det ibland så att man rycks med.


Tack iaf för dessa två dagarna. Mysigt att ha en vän att äta middag och sova med nästan som pyjamasparty:)


Nu funderar jag på om jag ska sätta på en dvd? Ja, får nog bli så. Imorgon ät det hotellträff igen och på kvällen blir det gymmet. Körde en timme kondition idag (Varvar crosstrainern, gåbandet och rodden 10 min x 2) OTROLIGT SKÖNT!! Fatta jag har saknat gymmmet, det är nånting jag kommer ta med mig i framtiden, om man är iväg nånstans, hitta det lokala gymmer damn it. 


Önskar er alla en fin kväll, tänker på er <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards