Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av malin nilsson - 22 oktober 2011 23:43

Hand i hand cyklar vi genom marmaris gator och försöker förstå varanndra..Jag är lycklig, kan man gå på det? Alltså det här lilla extra, ni vet in love.Om några timmar åker jag hem. Det känns som jag varit borta i två veckor, haha. Sjuuuuukt.Bästa rest: Red dragonBästa stället: IcmelerBästa vännen i Borum: Lisbeth, ziah och IlcerBästa skrattet: Inget specifikt, alldeles för många. (Hälften ungeför med bussschaufförerna, haha dom är för roliga)Bästa minnet: Many, many. Men när jag ibland suttit och filosiferat på balkongen och kanske pratat med nån god vän, då mår man fiiiiint.Kommer sakna: Alla fina här. Mycket tankar till Z. Du finns i mitt hjärta Askim.Bästa komikern: Ilcer:)Största klippan: Michelle. (Kärlek till den tjejen)Åker hem med ytterligare en erfarenhet rikare och jag har nått de två målen jag satte upp för mig själv. Kärlek på det.Snart ses vi, puss å kram å gonatt

Av malin nilsson - 22 oktober 2011 23:43

Hand i hand cyklar vi genom marmaris gator och försöker förstå varanndra..Jag är lycklig, kan man gå på det? Alltså det här lilla extra, ni vet in love.Om några timmar åker jag hem. Det känns som jag varit borta i två veckor, haha. Sjuuuuukt.Bästa rest: Red dragonBästa stället: IcmelerBästa vännen i Borum: Lisbeth, ziah och IlcerBästa skrattet: Inget specifikt, alldeles för många. (Hälften ungeför med bussschaufförerna, haha dom är för roliga)Bästa minnet: Many, many. Men när jag ibland suttit och filosiferat på balkongen och kanske pratat med nån god vän, då mår man fiiiiint.Kommer sakna: Alla fina här. Mycket tankar till Z. Du finns i mitt hjärta Askim.Bästa komikern: Ilcer:)Största klippan: Michelle. (Kärlek till den tjejen)Åker hem med ytterligare en erfarenhet rikare och jag har nått de två målen jag satte upp för mig själv. Kärlek på det.Snart ses vi, puss å kram å gonatt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards