Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av malin nilsson - 26 oktober 2011 16:22

Vädret är väl inte helt hundra idag, lr? Känns väldigt mulet och grått. jag gillar det inte speciellt mycket:)


Nu ska jag pilla lite med min tvätt sen senare åka och träffa C.

har hittat en jättebillig biljett till Bodrum den 1 dec och två veckor fram, jag har tyyyyp bokat den. Måste bara ta reda på om det kommer bli problem eller inte på flygplatsen. Alltså, ibland står de ju där och frågar vad man ska in i landet och göra. Eeeeeh, visiting my boyfriend? Nae, jag vet inte om det är en bra grund, spec inte när man precis varit i landet i 6 månader. Mailat turkiska ambassaden, men de är ju inte snabba direkt. Vill ha svar nu, ska kolla runt lite mer imorgon.


Behöver noppra mina ögonbryn..men jag har en plan..ska låta de växa ut ännu mer så känns det mer värt pengarna när man väl går och nopprar!:) Oftast snyggare form också då de vuxit ut lite mer.


Jag saknar min lägenhet!!


Puss och hej.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards