Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av malin nilsson - 12 oktober 2011 13:21

Inte nog med att man vaknar med huvudvärk, nej nej, MER elände!

Såhär. Tar min cykel (Lr hallåååå där, är ju faktiskt inte min egentligen) och cyklar till gymmet. Ofta så cyklar jag på rätt bra, för jag tycker det är roligt att cykla:) Kommer till strandpromenaden och ser att den är rätt blöt, men äsch jag cyklar på. Cykla, cykla. DÅ kommer vurpan från helvettet. Nädå, inte såå farligt. Mest pinsamt. Jag ser bara hur framhjulet viker sig och vips så flyger jag av cykeln. Massa folk kommer fram och hjälper mig med alla min packning, haha. Ett blåmärke på knät och ett på handen, check!


Nu ska jag strax åka på hotellträffar och ikväll ska jag hänga på kontoret, har lite att göra där. Bla skriva ut min flygbiljett hem,skriva ut mitt kontrakt 2 (Alltså, marmaris) och skicka det med co mail till huvudontoret i stockholm, skriva i papper och skicka hem mina kvitton på all medicin jag fått här nere för det ena och det andra, vika lite kartor och sådär.

Tänkte jag skulle duscha nu..men egentligen whats the point, fast det är klart skulle vara för att ta bort svettdoften då:) Ja, men det gör vi.


En tanke slog mig idag..ok, de är lätta att hata på. Tjocka och feta, färgar sina hår rosa och rött och säger Howdi mate för jämman. Och som strössel på glassen, så ligger det med alla hela tiden och de är lätta.

Hallåå?! Lätta, för att de gör vad de vill? Vilka är det som är de riktiga prostituerade om man nu ska gå in på detaljer? Det är väldigt lätt, speciellt av tjeejer att störa sig. Men antagligen så är det nåt annat som ligger bakom, så är det nämligen med haters. Gå till dig själv, så finner man ofta svaret.

* En fördom är att man tror att man inte har några* True. Ni hör ju..."Ligger med alla hela tiden" AAAAAaaaaahaha. Nåja.


Om man jämför coolheten med att cykla runt i marmaris och köra runt i bilen i bodrum så kan man säga såhär...gå runt på stan med en lipton te plastmugg...lr en starbucks kaffemugg? Cykla runt SAMTIDIGT som man ser ut som en dränkt katt, med mascara rinnande nerför ögonen från mina obefintliga ögonfransar...ÄT SUMP!!!!


Önskar er en fin dag, ni är UNDERBARA!



P.s Ibland..så kommer mina obstinata drag fram, jag skyller på pappa och syster:)!!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards