Alla inlägg den 1 maj 2012

Av malin nilsson - 1 maj 2012 17:05

Helt GALET fint i naturreservatet, som jag nu äntligen hittat. Idag blev det en runda på 30 minuter, sådär lagom faktiskt. Kunde vart lite längre, men det var sådär. Lagom. Imorgon ska jag testa gå åt andra hållet mot Floda och hoppas på en runda på ca 1,5 h. Imorgon blir en dag i naturens tecken, både cykel och promenad. Precis ätit middag, det här med planering, huuuuuur grymt är det inte! Förberedda enchiladas, bara strö på lite ost, in i ugnen tio minuter och vipps, du har en kanongod middag som annars hade tagit 40 min. It´s alla about time, and money, how you wanna spend it.


Igår firade vi syster i skoga! Hur trevligt som helst, blev några glas vin så sov över där. Sov i As säng, och sen kom hon hem på natten tydlgen, märkte inte det, jag snarkade nog gått då!:)


Alltså. Ibland...gör man dumma saker, som att kommunicera med folk t.e.x genom facebook som inte får en att må bra. Varför gör man det? Frossar i missäret, tycker lite synd om sig själv och jagar en bekräftelse som man inte fick. Vart är zlatanarrogansen i det?! Vi är BRA konstiga vi människor ibland. Som TUR är så hjälper oftast en skogstur och ett terapisnack med en god vän...lr ett sms från sin underbara systerdotter. Hon är riktigt riktigt cool och ärlig.

Kom ner på jorden nu, tack. Det är väl det som är lite farligt, man KAN snoka om man vill, få reda på saker om man vill, som man egentligen inte vill. Det är orelevant. Det är osunt och mycket dåligt.


Nä, nu blir det nog lite snack på ballen med E!


P.s Sänder en tanke till min väns pojkväns mamma och skickar massa styrkekramar.


P.s 2 Har du gjort någon glad idag?

P.s3 Imorgon kommer det nog vara ett jättelipigt avsnitt av greys...såg en sneekpeek på reklamen. Hua mig alltså, det ska vi se!! Älskar Greys anatomy. Fast hatar det lite grann också.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards