Alla inlägg den 20 maj 2012

Av malin nilsson - 20 maj 2012 15:34

Det är en känsla som är svår att beskriva...Det är kärlek, a hole lot of loving! Igår samlades vi och gick på bröllop. Bästa M och P gifte sig i en urmysig liten kyrka inne i stan. Efter vigseln var det mat, bubbel och fest på kustens hus. Allt var PERFEKT från början till slutet och det var helt klart en av dom bästa dagarna/kvällarna i mitt liv! Att träffa Ms familj igen, hennes bror, alla vänner som man gick i skolan med, som man tyvärr inte träffar så ofta. Det är en otroligt stark kärlek jag hyser för dom brudarna! Hela kvällen gick i kärlekens tecken (Ja, det var ju ett bröllop, haha) Men jag menar allt annat också, stämningen var på topp. Lite om maten som var SUPERGOD, gud vad jag älskar god mat. Förrätt, laxbakelse med löjrom, huvudrätt fläskfilé med potatispuck med svamp, rödvinssås, efterrätt ostar, knäckebröd, marmelad, gaaaaaaaaaaaaaaalet gott! Sen tårta och sarah bernards som Ms moster hade gjort iordning. Jag blir helt klart hungrig nu igen bara att prata om det.


Jag har aldrig sett M vackrare än vad hon var igår, hon liksom strålade från fötterna och såg ut som en ängel. Min fina vän, alla tyckte allting var supert igår, kunde inte bli bättre om ni ens försökte!! Det kändes så personligt också allting, det var verkligen deras bröllop om ni förstår vad jag menar. Från detaljer till helheten.

Skulle kunna gå on and on om kvällen, men avslutar såhär: Så jävfla kul och bra och fantastiskt!


En liten detalj, inget viktigt egentligen..:) Jag har runt tio blåmärken på kroppen från igår, tydligen så ramlade jag en del. Shit säger jag, aldrig vart fullare. Nästa bröllop ska jag försöka komma ihåg att dricka varannan vatten:) Det är galet vad jag mår idag och tycker synd om mig själv. Behöver fett tror jag. Skulle inte tränat, jobbat lr nåt annat idag om jag ens fick en miljon kronor.


Tack än en gång för igår, framför allt alla goa brudar, i love you!


P.s har du gjort nån glad idag? Jag tror knappast jag har det:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards