Alla inlägg den 16 maj 2012

Av malin nilsson - 16 maj 2012 12:50

Phuuu, har nu ätit lunch och är mätt i magen! Ska gå ut på en powerwalk i en dryg halvtimme, sist så klockade jag den på 26, 40 så tänkte knäcka den tiden. Ska bara smälta maten lite och hoppas att regnet stannar där det hör hemma-i himlen!:)


Sen blir det cykel till mötet ikväll och sen hem och sen, ja inte så mycket mer. Kul dag, nä inte direkt. Har jobbat iofs och det är alltid skoj!!


Snart åker jag till Grekland. Jävflar vad skoj det ska bli! Vi kommer säkert smida massa planer, om vintern. Vi får se vad som händer och sker. En säsong till kanske man ska ta, lr nåt annat skoj. Tänk om hon nu t.e.x hamnar i Thailand och t.e.x jag åker dit och jobbar med henne, fast inte i Falk lauritssen utan med nåt annat. T.e.x, kanske och vi får se.


Har hittat en perfekt utbildning, men det är också bara spekulationer. Tar allt som det kommer, alla svar kommer till mig inom sinom tid. Snart blir det extra jobb på Storan, ska bli så jävfla roligt! Solen, titta gärna fram nu och stanna hela sommaren, please vi skulle uppskatta det så himla mycket!


Asså fan, jag har ett par regnbraller nånstans? Vart är dom? Nån som vet..:)?


Läste Magdalens Graafs blogg igår, som varje dag nästan. Hon hade skrivit en kärlekshälsning till sin kille, fick en liten tår i ögat så himla fint skrivet var det!


Nu önskar jag er en fortsatt fin Onsdag!


P.s Har du gjort någon glad idag?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards