Alla inlägg den 23 maj 2012

Av malin nilsson - 23 maj 2012 11:18

Alles gott in da community! Jag går härlig, snigeltempo promenad genom reservatet och tar in naturen, E står och babblar på balkongen och tant M fikar med sin väninna bland buskarna. Tog mig några minuter och pratade med henne, de såg ut att ha det sååå härligt!! Hon är nästan blind så vågar inte gå i naturreservatet, men sa att hon ofta gick där förr, med sin syster. Hon kom gott och väl ihåg hur fint det var och hur vackert naturen grönskar.


Nu ska jag strax sortera lite tvätt och ta mig till tvättstugan. Efter det fixa med lite datum, som jag inte har 100% koll på. Tänkte fixa nytt pass snart, lika så bra. Tror det går ut i nov. Asså fatta Norweigan! De är inte direkt mina favoriter. Ett, de är inte serviceminded at all, har ringt till dem några gånger och seriöst, de låter döda. Två, dyra biljetter, extra för bagage (Som jag inte lagt till än, INTE GLÖMMA MALIN) Tre, får mail där det står typ, hej du har valt lågprisbiljett, så om det blir ändringar etc så är det upp till dig att ta reda på all information. Du kan dock uppgradera, så hjälper vi dig bla, bla, bla. Seriöst. Är det för mycket begärt, att faktiskt få veta om dem ändrar min flygtid, ÄVEN om jag har lågprisbiljett?! Jag tycker inte det. Det är ingen service överhuvudtaget, service, för mig, är att ge det där lilla extra, som kunden, gästen inte förväntar sig. det här är, nada, zipp. Ingenting. By the way, lågprisbiljett my ass. Tacka vet jag Turkisch airlines, de var toppen!!


Idag kände jag mig lite sådär smal, så var tvungen att väga mig. Upp ett och halvt kilo:) Däremot, ser jag att min biceps och axel hittat ett ganska bra ställe och definierat sig lite. Men ni vet oss tjejer, vi gillar när det går ner i siffror:)


Är det bara jag som får en tår i ögat när ica Stig besöker sin mammas grav i reklamen?


Nä, dags att fortsätta dagen. Ikväll blir det box. Ev. 

Tack för att DU finns.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards